Olin viikonloppuna Tukholmassa Robertin perheen luona. Oli tarkoitus että olisin ollut lasten kanssa kotona niin että vanhemmat olisivat päässeet ensi kertaa Idan syntymän jälkeen yhdessä ulos. Se i onnistunut kuitenkaan. He eivät halunneet jättää vielä Idaa. Haluavat että Ida itse saa ottaa yhteyttä minuun ensin ennenkuin yritämme uudestaan. Nyt ei sentään enään itke kun näkee mummon.

Johannes on niin kohtelias pikkumies. "Voi kuinka hieno sä olet tänään mummo" sanoi hän kun tulin heille. Ei ollut pystynyt leikkimään koko päivänä kun oli odottanut niin kovin. Isä ja äiti ovat yhtä hyviä mutta "sinä mummo olet kaikista paras" sanoi Johannes.

Jag var i Stockholm under veckoslutet. Meningen var att jag skulle vara hemma med barnen så att föräldrarna skulle kunna gå ut ensamm för första gången sedan Ida föddes. Det fungerade inte. De ville inte lämna Ida än. Föräldrarna vill att Ida själv vill ta kontakt med mig innan vi provar igen. Hon gråter åtmistånde inte längre när hon ser farmor.

Johannes är så himla artig. "Vad fin du är idag farmor" sa han när jag kom hem till dem. Han hade inte kunnat leka på hela dagen för han var väntade så ivrigt att jag skulle komma. Mamma och pappa är lika bra båda två " men du är bäst farmor," säger han.

474989.jpg

Tässä Johannes seisoo leikkikoulussaan. Olimme siellä viemässä pieniä vaatteita myyntiin. Täällä järjestetään sellaisia myyntipäiviä sekä leikkikoulut että kirkko.

Här är Johannes på sin öppna förskola. Vi var och lämnade kläder som hade blivit för små  till försäljning.

472977.jpg

Kun tulin kotiin lauantai iltana huomasin että ensimmäiset krookukset olivat auenneet omassa pihassa. Otin tämän kuvan sitten eilen. Tänään on 15 astetta lämmintä Bylingstassa.

När jag kom hem i lördags upptäckte jag att första krokusen hade slagit upp på gräsmattan. Jag tog kortet igår. Idag är det 15 grader varmt i Bylingstad.

Keskiviikkona menen sairaalaan polvileikkaukseen. Se on vain yhden päivän reissu joskin leikkaus tapahtuu nukutuksessa, sellainen tähystys leikkaus.

På onsdag ska jag opereras i knäet. Jag ska vara under dagen på sjukhuset. Själva operationen är en titthålsoperation som görs i narkos.