Otin nämä kuvat tänä iltana. Olemme tehneet ulkotöitä nyt yli viikon ajan. Ensin laitoimme puutarhalaattoja pihan yli ja sitten jatkoimme muilla kevättöillä.

525335.jpg

Tässä kuvassa näkyy lintulammikko ja Vesalta saatuja "kukka-amppeleita." Meillä ne ei vaan ole tullut maalatuiksi, mutta ruosteenvärikin on ihan kiva. Taustalla näkyy yrttimaa josta on myös lähikuva alla. Se on myös uudelleen laitettu puutarhalaattojen kanssa.

525345.jpg

Ja tässä sitten yrttimaa koko komeudessaan. Olin tehnyt sen aikaisemmin 90-luvun keskipaikkeilla mutta nyt se oli jo märäntynyt niin että sain Lasselta apua uudelleen laittamisessa.

525349.jpg

Tässä kukkapenkki jossa viimekeväänä kasvatimme etupäässä nokkosia. Minulla oli viimeinen gradun kirjoittaminen parhaillaan juuri silloin niin että pihatöihin ei jäänyt kovin paljon aikaa. Tänä keväänä on ollut aikaa mutta polvileikkaus tuli väliin. Tänä iltana olen ottanut vähän rauhallisemmin koska polvi on kipeä ja turvoksissa ulkotöiden jälkeen. Olin tänään lääkärin luona lopputakastuksessa ja sain kuulla että minun polveni oli kuin nuoren tytön polvi sisältä päin, mutta isoja vikoja välilevyissä jotka nyt on poistettu.

525355.jpg

Valkovuokot kukkivat puutarhan niittyosassa ja ...

525359.jpg

... koivut ovat puhjenneet lehteen juuri tänään. Töistä ajaessani kaupungissa olivat jo koivut aivan vihreitä mutta me asumme niin paljon lähempänä rannikkoa niin että lehdet ovat tulleet vain "hiirenkorvalle".