Aloitan tässä kuvakertomuksen ensin viime vierailulta mummon kaikkein kalleimmpien luona ja jatkan sitten meidän pääsiäislomalla.

Jag börjar min bildberättelse först med bilder från min förra besök hos farmors allra käraste och fortsätter sedan med bilder från vår påsklov.

Mummon pikku poliisi.

Farmors lilla polis.

Kieli keskellä suuta. Johannes ja nintendo. Näin hänet näkee useimmiten.

Tungan mitt i munnen. Johannes och nintendo. Så här ser man honom oftast..

Poseerausta Idan kitaran ja ison veljen kanssa.

Ida och gitarren med storebror.

Näin toivotimme pääsiäisen tunturille.

Så här välkomnade vi påsken till fjällen.

Nyt on kiire saada avanto jäähän. Kalakilpailut käynnissä.

Nu är det brottom att få hål i isen. Fisketävlingen har startat.

Ei saatu kaloja mutta nälkä tuli. Lohivoileipä maistui hyvälle ennen skootterireissua.

Det blev inga fisk men hungrig blev man. Laxsmörgåsen smakade bra före skoterutflykt.

Nyt jaksaa jo hymyilläkin...

Nu orkar man till och med le....

Puoliso kuvaa vauhtiani.

Maken fotar min fart.

Tässä seuraavan päivän skootteri-retkellä noin 1000 metrin korkeudella.

Här nästa dagens skoterutflykt ca. 1000 meters höjd.

Näköalat edelliseltä tunturilta.

Utsikten från förra bilden.

Puolisokin on päässyt kuvaan.

Även maken har kommit med på bilden.

Minä poseraan vaivaiskoivujen keskellä.

Jag poserar med fjällbjörkarna.

Maisemaa ja kuvaviestiä Robertille.

Utsikt och mms till Robert.

Puoliso poseeraa.

Maken poserar.

Voisiko elämä olla parempaa? Tiistaina laskettelimme mäkeä koko päivän.

Skulle livet kunna vara bättre? På tisdag åkte vi utförs hela dagen.

Luulen että puolisoni ajattelee samoin.

Jag tror att maken tänker likadant.

Puoliso valmistelee leiritulta toiseksi viimeisenä lomapäivänä.

Maken förbereder eld på näst sista lovdag.

Minä odottelen ruoan valmistumista.

Jag väntar på att maten blir varm.

Ruokalevot ihanassa auringonpaisteessa noin 1000 metrin korkeudella. Kaupanpäälle sain hienon värin kasvoille.

Vila på maten i en fantastiskt skolsken på ca. 1000 meters höjd. På köpet fick jag en fin solbränna.

Kaksi kertaa kaaduin hiihtoladulla ja seurauksena tuo komea mustelma oikeassa olkapäässä.

Jag vurpade två gånger på skidspåret och fick den fina blåmärken på högra axel.

Tunturimaisemaa alempaa kuin edelliset kuvat.

Fjällvy längre ner än föregående bilderna.