1052503.jpg

En malta olla leuhkimatta taas näitä viherpeukaloitani. Tämä on kukkakaktus joka kukkii nyt jo toistamiseen tänä vuonna. Ensin kesällä ja nyt sitten taas.

Jag kan inte låta bli och skrytä igen med mina gröna fingrar. Här har jag en blomsterkaktus som blommar redan andra gången i år. Först i somras och nu igen.

1052511.jpg

Tässä kaksi minun lukemattomista Margaritoista jotka eivät halua lakata kukkimasta. Loput olen laittanut kellariin talvehtimaan mutta nämä ovat vielä sisällä koska ovat niin kauniita kukkaloistossaan. Otin kuvan puolisentuntia sitten

Här har jag två av mina otaliga Marqeritor som inte vill sluta att blomma. Resterande har jag tagit ner i källaren men de här två har jag kvar i huset för de är fortfarande så vackra i full blomsterprakt.Tog korten en halvtimme sedan.

1052534.jpg

Ja tässä toinen niistä kokokuvassa. Katso ja nauti, minä teen niin monta kertaa päivässä.

Och här den andra i helbild. Titta och njut, jag gör det flera gånger om dagen.